sembang gegurl .:. MUD MASK

4:13 PM


sapa pernah pakai...??? angkat kening.. wiwiwi.. aku beli dekat butik dekat Melaka.. lama dah.. bulan Mei 2014, I think... sebenaqnya, motip nak beli EGG mask ja.. tapi, dia jual package pulak... hantam je lah labu...

kalau aku pakai, abah mesti cakap macam anak negro.. hitam sangat kah aku... hehe... bile melihat rupa sendiri dihadapan cermin barulah aku paham kenapa abah cakap macam tu...


ni lah mud mask yang aku guna tu....


mana tak nya... eyebrow warna hitam, mata putih and brownish seta lips yang pink sahaja yag berwarna.. yang lain kelabu asap.. muhehe... aku tidak menetapkan secara berkala bila yang harus aku pakai mask ni.. aku hanya akan pakai bila aku rasa aku nak pakai.. entah bila nak efektif kalau begini caranya kan... heee...

tidak semacam egg mask, mud mask ni bila aku pakai, ada rasa pedih2 teruatamnay dekat atas lips, dekat hidung.. kenapa ea..?? sapa ada pengalaman yang sama macam aku..?? silalah berkongsi... mungkinkah dikawasn itu banyak  makanan "mud" ini...?? arghhh... aku buntu..

tapi, rasa edih ini tidak selamanya ada.. nanti hilang lah... lepas 5 minute kot baru hilang rasa pedih tu... then, rasa nyaman sepeti berada di Banjaran Andes.. ini aku tipu...

Bercerita pasal mud mask ni.. aku pernah tengok kat channel 707, ada satu negro ni, dia memang tergolong dalam kategori extreme cheapskates.. dia buat mud mask pakai... eh.. terlupa pulak... pakai apa hah... dia beli benda tu dekat farmer yang ada ladang besaq... aku tak ingat.. tapi yang dia beli untuk buat mud mask tu agak disguting lah untuk dietakkan dimuka.. apa ek... alah.. tak ingat pulak...

Hopefully mud mask yang aku pakai ni tak dak ingredient seperti itu...

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored