September hello!

1:42 PM

September hello!


September hello! // Assalamualaikum... not a very good day for past few days.. let me keep by my own self.. shall show the happiness of me even though it's fighting like hell inside... not in a mood also.. 

Then, suddenly this morning...! bertimpa-timpa... apakah...?? aku terpilih lagi untuk diuji... aku tak kuat pun.. tak kuat mana... tapi, pretending to be is my most expert skill.. *sometimes* hidup tanpa ujian, yeahh.. it's boring.. maybe untuk aku, ia dah cukup hebat.. tapi, note to myself.. kat luar sana, lagi memacam orang terima ujian... even our PM pun went through it sampai boleh sebut "seekor" dekat rakyatnya .. *off topic*

Tak banyak yang aku harapkan.. tak banyak yang aku inginkan.. cuma, harapnya semoga semuanya kembali seperti sedia kala.... kekuatanMu aku dambakan.. keredhaanMu aku tagihkan... peliharalah aku, kaum keluarga, sahabat handai dan insan insan trsayang jauh dari malapetaka... sesungguhnya, yang baik itu datangnya dari Kau, dan yang buruk itu datangnya dari kami sendiri...

Google

You Might Also Like

13 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored