TURUN DALAM BANYAK CARA

8:19 AM

TURUN DALAM BANYAK CARA


TURUN DALAM BANYAK CARA


Assalamualaikum. Holla ~ Eceh ! Tajuk entri kemain. Apa dia yang turun dalam banyak cara tu ?? Rezeki lah. Rezeki kahwin awal. Rezeki dapat anak awal. Rezeki dapat pelihara orang tua. Rezeki dapat sihat tubuh badan. Dan macam-macam cara lagilah.

Sedar dengan tak sedar je kan. Kalau bersyukur dengan nikmat dan kurniaanNya.. Alhamdulillah ~ Rezeki setiap hambaNya tak sama. Jadi, janganlah nak banding-bandingkan antara rezeki aku dengan dia, rezeki dia dengan dia nun, rezeki si polan dengan si polan. Sudah lah ye.

Berusahalah ! Namun, sekuat mana kita berusaha, tapi, Dia cakap sampai tu je rezeki kita, sampai situ je lah. Kan ? Kalau hari ni, sampai situ, tak semestinya esok pun sampai situ jugak. So, keep on fighting ! Allah takkan mengubah nasib sesuatu kaum kalau kaum tu sendiri tak mau mengubahnya. 


Hahahaha.. dah tertazkirah pulak.

Hari pay day hari tu, hari murah rezeki.. Banyak dapat rezeki orang kiri kanan bagi. Alhamdulillah ~ ada yang tak masuk kat dalam ni pun hado.

Tangan yang memberi lebih baik dari tangan yang menerima kan. Terima kasih si pemberi. Semoga Allah terus murahkan rezeki kitaaa.. Aminnn ~





Dapat duit raya, sebab tolong orang hari tu. Tak de niat nak  mintak upah pun. Fikir dalam hati, time puasa ni tolong orang dengan berpanas bagai, moga ada bahagian aku. Tengok-tengok, memang ada bahagian aku.

And yeay ! Aku dah settle puasa ganti dan puasa 6. Korang ? 

Dapat Calpis pun sebab tolong orang jugak masa bulan puasa hari tu. Masa last day kerja. Mihmihmih

You Might Also Like

5 comments

  1. betul tu, rezeki ni ada dalam pelbagai bentuk.. bukan dalam bentuk harta benda dan wang ringgit saja kan.. ermm sama laa dah settle puasa ganti dan puasa 6..

    ReplyDelete
  2. Tahniah awak dah berjaya ganti puasa dan puasa 6 =)

    Salam perkenalan =)

    ReplyDelete
  3. Minum calpis ingat Cik IR... He he he

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored