Harga Minyak Minggu May (WW21)

1:46 PM

Assalamualaikum. Holla ~

Harga minyak berwajah baru lagi. Harga minyak baru ni berkuatkuasa hari ini, 25-Mei-2017 ~ 31-Mei-2017.

Jadi, siapa yang sempat isi minyak untuk harga terakhir semalam ? MZ pun tak isi jugak, mungkin hari ini, mungkin esok.

harga minyak baru, harga minyak mingguan, kpdnkk, baik buruk, minyak turun, seliter berapa rm, mac, april,


Disebabkan perubahan harga yang terlalu teratur ni, MZ memang dah tak kira harga minyak dah, selalu cakap je dekat kaunter nak berapa liter, lepas tu suruh dia kira. Tak sempat nak kira dah disebabkan perubahan ini. Sapa geng dengan MZ ? Nasiblah cik akak/ cik abang yang jaga kaunter tu kan. Nak buek cano...

You Might Also Like

2 comments

  1. Tak sempat isi minyak semalam. Harap masa raya nanti turunlah harga minyak. Huhu.

    ReplyDelete
  2. Tu dia.. Naik balik.. Ingatkan turunlah..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored