iBawal, Dimensi Baru Peminat Bawal

4:55 PM

Assalamualaikum. Holla ~

Sapa peminat tudung bawal kat sini ? Sep sikit ! Sama lah dengan MZ. MZ memang suka sangat dengan tudung sebab senang dibentuk dan mudah dipakai. Sebelum ni MZ memang suka dengan satu brand tudung bawal ni, tapi sekarang MZ memang dah jatuh cinta dengan iBawal.

iBawal mempunyai koleksinya yang tersendiri bermula dari tahun 2015. Dan sehingga sekarang nama tudung bawal yang dikeluarkan adalah bermula dari huruf S. 

Masa pergi event SBB 2017 hari tu. MZ tela diberikan 2 helai tudung iBawal dari pemiliknya sendiri dan sejak itulah MZ memang tertarik dengan iBawal ni. Nak pulak keluarannya yang terbaru ini mempunyai  parfum serta bercorakkan flora dan fauna.


Warna yang dikeluarkan oleh iBawal untuk produknya sangat lembut dan cantik. Terpesona betul mata MZ melihatnya sampaikan MZ pun dah terjebak membeli iBawal untuk dibuat tudung raya. Haaa.. puasa baru bermula, tapi MZ dah sibuk fikir pasal raya. Biasalah perempuan.

Yang penting, harga untuk produk keluaran iBawal sangatlah berpatutan dan mampu milik berbanding dengan sesetengah tudung yang lain. Bermula dari RM 55. Iyaaa.. RM 55... MZ jenis tak kisah kalau nak berbelanja, asalkan berbaloi. Bak kata pepatah, alah membeli, memang memakai.


ibawal. tudung bawal dimensi baru, gosok-gosok wangi, parfum, koleksi tudung bawal, murah dan berpatutan, flora dan fauna, senang digayakan, tudung raya, tudung baru

ibawal. tudung bawal dimensi baru, gosok-gosok wangi, parfum, koleksi tudung bawal, murah dan berpatutan, flora dan fauna, senang digayakan, tudung raya, tudung baru

ibawal. tudung bawal dimensi baru, gosok-gosok wangi, parfum, koleksi tudung bawal, murah dan berpatutan, flora dan fauna, senang digayakan, tudung raya, tudung baru

ibawal. tudung bawal dimensi baru, gosok-gosok wangi, parfum, koleksi tudung bawal, murah dan berpatutan, flora dan fauna, senang digayakan, tudung raya, tudung baru

Part time model menggayakan iBawal. Tau tak ? Kebanyakkan jenis tudung yang seangkatan dengan iBawal ni, MZ rasa telinga MZ akan sedikit "pekak" bila memakainya. Mungkin jenis material yang digunakan terlalu tebal, makanya pendengaran pun agak terhad. Tapi, tidak bagi iBawal. MZ tak rasa seperti yang rasa sebelum ni, malahan kadang MZ lupa sebenarnya MZ sedang menggayakan tudung jenis satin ni.

Untuk koleksi iBawal yang mempunyai parfum seperti tudung iBawal biru tu, gosok-gosok dah wangi. So, kalau terlupa nak pakai parfum pada hari tersebut, gosoklah tudung tu nanti, confirm wangi. I loikeeee

Koleksi iBawal ni jugak sangat senang dah mudah untuk dibentuk. Semasa menggosok pun mudah dan senang. Alahaiii.. seronok betul dengan iBawal ni. 

Jadi, kalau hampa pun berminat untuk mendapatkan tudung iBawal ni jugak, bolehlah singgah iBawal, atau ke FB Ibawal, IG Ibawal.my atau WhatsApp sahaja ke 017-3199311.

Untuk pengetahun, iBawal menggunakan khidmat Nisa Kay sebagai salah seorang daripada duta mereka, dan mungkin mana tahu nanti, rezeki MZ pulak untuk menjadi duta mereka. Auch ! *berangan tinggi pulak*

You Might Also Like

2 comments

  1. ASSALAMU'ALAIKUM.WR.WB.
    ALHAMDULILLAH..!!
    saya bersyukur kpd Allah SWT.
    atas keberhasilan PENARIKAN UANG
    GHAIB.setelah melalui proses panjang &
    sangat sangat beresiko,dgn izin Allah
    alhamdulillah uang ghaib akhirnya berhsil
    kami keluarkan dgn jumlah yg luar biasa.
    UANG GHAIB INI PENAWARAN TERBARU DARI KAMI.
    setelah uang balik (UB) sudah terbukti keberhasilanya,
    dan sehubungan banyaknya orang yang menginginkan hal ini
    ( UANG GHAIB ), kami sanggup memproses penarikan UANG GHAIB,
    dngan catatan:
    1.masalah utang piutang (JUMLAH BESAR)
    2.tidak untuk memperkaya diri
    3.sanggup menyiapkan satu ekor sapi jantan,(sebagai pengganti tumbal)
    --------------------------------------------------
    bagi anda yang BENAR-BENAR SERIUS dalam hal ini.....
    silahkan menghubungi (PAK KYAI MAULAN ) DI NMR
    ( 085-210-001-377 )
    atau Atau Atau klik disini
    Atau mau di bantuh togel 2D 3D 4D 5D 6D di jamin 100% tembus

    الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored