YOU THINK YOU KNOW ? LETS SEE

9:47 AM

Assalamualaikum. Holla ~

MZ ada lagi sesuatu untuk dikongsikan bersama untuk hari ni. Untuk pengguna kereta, bakal pemilik kereta, korang tahu tak apa maksud simbol-simbol dekat meter minyak tu ? Ke korang tau naik je ? Yeah ! That's good. Jom tengok ni, moga bermanfaat untuk semua.



Maaf gambar agak blur, pepandailah korang adjust bagi nampak cantik macam korang. Kikiki....

You Might Also Like

6 comments

  1. wah..thanks share. Akak memang blur bab ni. tau naik n tau bawak je..

    ReplyDelete
  2. ada ssetengah ju tau dan baki nya tidak . tp bila ju amati gmbr ni, ju rasa mcm tgh baca simbol rahsia zaman dulu hahahha

    ReplyDelete
  3. In Sha Allah separuh tu tahu apa dia

    ReplyDelete
  4. hahahha.. tak semua tau. tq zaf

    ReplyDelete
  5. Tahu naik je dan yg tahu bila nk isi minyak

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored