TAHUKAH ANDA ??

7:46 AM

TAHUKAH ANDA ??


TAHUKAH ANDA ?? // Assalamualaikum. Holla ~

Credit


You Might Also Like

19 comments

  1. Replies
    1. betul tu kak.. walaupun hanya 1 muka atau beberapa baris ayat =)

      Delete
    2. Kan Kak... tapi yang tu lah yang orang paling liat... termasuklah diri sendiri.. bila dah start, tak pa dah... bila stop, nak start balik tu ... adeh !

      Delete
  2. no 2 alaaamak alaaamak.. alamaaak awak !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. selalu kan ? kena jagalah lepas ni.. kalau tak.. huk2

      Delete
  3. no 1 tu harus.. semua kena ada dlm diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu nina.. yang tu lah pun sering diabaikan... ingatkan tak penting, padahal, penting tu,,,

      Delete
  4. pepagi lagi dah terhidu bau rokok orang sekeliling tambah dekat opis ni ada yang terlebih bijak merokok dalam ekon!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adoi ! sapa yang m****** sangat tu isap dalam aircond.. tak cerdik jugak orang kita ni...

      Delete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored