REVIEW DUTCH LADY COCONUT DELIGHT

8:19 AM

Assalamualaikum. Holla ~


Dah pernah dengar tentang minuman UHT perisa baru cap Belanda ni ? Aku pun tak sure bila officialy dia launch kan new product ni, tapi ni pun aku accidentally terjumpa masa aku singgah 7E hari tu. Nasib la nak jugak kelebek apa yang ada dekat kaunter 7E tu.

FYI, normally, dekat kaunter 7E, memang akan diletakkan barang (product) yang ada promotion. So, terpandangkan minuman UHT cap Belanda ni berharga RM 3 untuk 2 kotak, terus lelaju grab. 

Normally, minuman UHT Dutch Lady ni berharga RM 1.80 dan ke atas. Aku memang minat gilos dengan Dutch Lady ni, dari chocolate, strawberry, low fat milk sampailah full cream, semua aku suka !! Sebab tu lah, aku sihat dan kuat. *tampo pipi sendiri lelaju*



Comel je packaging dia, ada hijau -hijau sikit. Dutch lady Coconut Delight ni adalah bersaiz biasa ye, 200 ml, bukan packaging kanak-kanak yang comel tu. Iolls tak puas tau minum kotak kecik tu, sekali sedut dah settle. T_T

This is an honest review by me, not by you, so the taste might be difference between you and me. Huh !


Dutch lady Coconut Delight ni sedap ! Rasa macam coconut shake ? Sape peminat coconut shake raise your hands up in the air.  Sapa peminat coconut shake macam aku, boleh try coconut shake Batu Berendam, Melaka. 

Banyak orang review pasal coconut shake Klebang, but to me, 4 years in Melaka, I still said that Coconut Shake Batu Berendam is the best. Aku tak bias tau, memang aku rasa kedua-duanya. Coconut shake Batu Berendam buatkan aku angau and NEVER say NO to it. Tapi, Coconut shake Klebang, aku rasa sekali je dan dah tanak terus.

Tapi, itu biasa, tekak kita dah tentunya berlainan. Ups ! Terlajak cerita pulak. Okey ! Back to the main story.

Aku memang sukalah Dutch lady Coconut Delight ni sebab dia memang rasa macam coconut shake. Rasa air kelapa + lemak-lemak yang sedap. Huwaaa ! Jatuh cinta and aku rindu Coconut Shake Batu Berendam.

Dutch lady Coconut Delight ni tak manis sangat and sesedap rasa je untuk tekak aku. Dan disebabkan itu, ni kali kedua aku membeli Dutch lady Coconut Delight. First time hari tu beli, rasa macam dah snap gambar sebab nak share ngan korang, belek-belek Gallery, tadak pulak. So, simpan dulu cerita ni sampai hari ni.

So guys and lads, try lah Dutch lady Coconut Delight ni ! Terutamanya korang yang suka coconut shake.

Till then. See ya ~~

You Might Also Like

4 comments

  1. okiesss nanti nak try jugak..tak sedap siap Zaf! kih..kih..kih

    ReplyDelete
  2. ternampak jg aritu kt 7E...nk beli tp duit pulak x ckp ms tu bw duit ngam2 je

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored