BAJU RAYA BY BUNGASUNTI - CUSTOM MADE UNTUK BAKAL IBU DAN IBU MENYUSU

10:35 AM


Assalamualaikum. Holla ~

Dah masuk April dah untuk tahun 2019. Cepatnya masa berlalu kan.. tak lama lagi Ramadhan bakal menjelang.. lebih kurang 28 hari saja lagi.. bagi yang wanita, dah habis ke ganti puasa tu ? Bagi yang lelaki, kalau hampa ada meninggalkan puasa secara sengaja ataupun tidak, hampa pun kena ganti tau, tak pun bayar fidyah.

Kalau dah masuk bulan puasa, kaum wanita biasanya memang sibuk. Selain sibuk beribadat, kaum wanita jugak sibuk memikir juadah untuk disediakan dikala waktu berbuka dan bersahur. Kalau yang sentiasa sibuk pulak, mesti memikir dimana juadah hendak dibeli untuk hari ini kan. Bazaar mana, tak pun kedai mana…

Selain dari juadah berbuka serta bersahur, kaum wanita jugak sibuk memikirkan pasal kuih raya.. banyaknya yang kaum wanita kena fikir.. berapa menu kuih raya, nak buat atau beli saja… dan kalau nak membeli, nak membeli dari siapa pulak… kan..


Selain itu, kaum wanita jugak sibuk memikirkan hal baju raya… untuk diri sendiri, suami dan anak-anak.. ada jugak yang turut membeli untuk orang tua tersayang…

Tahun ni, pengalaman kedua MZ berpuasa sebagai isteri dan pengalaman pertama MZ berpuasa membawa nyawa lain didalam rahim MZ. Mintak-mintak dipermudahkan lah sepanjang berpuasa nanti.

Cerita pasal baju raya, mak yong pun nak kelihatan glamer jugak pada pagi raya. Hape ! Mak yong tadak perasaan nak cantik ke walaupun hidung dah kembang, kaki dah bengkak… perut makin maju.. mak yong still nak nampak gorgeous tau…

Nasib baik BungaSunti menawarkan baju yang cantik-cantik untuk mak yong ni tau. Bahkan BungaSunti turut menawarkan baju yang menawan jugak untuk ibu-ibu yang menyusukan anak mereka. Haaa…. Jadi mak yong dan geng ibu menyusu ada baju raya yang cantik tau tahun ni, semuanya dari BungaSunti.




Pilihan MZ dan semestinya dari BungaSunti


Pilihan baju BungaSunti boleh dilihat di FB & IG BungaSunti. Atau nak senang, direct WhatsApp ja, klik sini hokey, BungaSunti.

Memandangkan raya bakal menjelang, BungaSunti sedang mengadakan promosi free postage serta ada jugak hadiah percuma. Wow ! Siapa yang tak mau kan hadiah percuma dan ree postage. Setiap kali membeli barang online, pastinya ree postage yang MZ cari.
BungaSunti ni bukan custom made punya baju tau, dia telah direka khas oleh designer BungaSunti. So, kalau hampa pakai design dari BungaSunti, takkan sama dengan design dari brand lain lah kiranya… Jadi, kalau hampa berkenan, boleh rujuk carta saiz  yang disertakan sekali di media social BungaSunti.

And as for me, baju dia selesa.. walaupun berpeluh, kain dia masih selesa dan tidak melekit. Design and cutting yang cantik.. perut yang comel pun selesa ja dengan bau dari BungaSunti ni. Warna dia pun I loike ! Warna hijau ni memang menjadi igauan minda pun. Ahaks !



You Might Also Like

6 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored