STARWALK PENANG 2015 , SEPTEMBER

8:17 AM

STARWALK PENANG 2015 , SEPTEMBER


STARWALK PENANG 2015 , SEPTEMBER // Assalamualaikum and hello fellas ~ maaf kerana isu berbangkit ini... benda dah lepas dah pun... sepatutnya, entri ini dinaikkan dari minggu lepas lagi, sehari sebelum kejadian.. al maklumlah.. tuan tanah kedaung ini a.k.a cik adik manis ni kan sangat "rajin" orangnya..

Telah berlangsungnya minggu lepas lagi pada hari Ahad, 13 September di Penang Times Square.. cadangnya, memang nak pi.. tapi, si bantal gila tu sabotaj.. habis lah timing aku ke laut.. makanya, aku STARWALK PENANG, di rumah sahaja....

Boleh dikatakan setiap tahun, memang akan ada aktiviti ini.. sepanjang aku bekerja di company sekarang, ini kali kedua company participate.. tapi, tahun lepas aku tidak bercadang untuk mengisi barang bila diberitahu didalam goodies bag hanyalah t-shirt.. tapi, tahun ni, gatai pulak jari jemari ini untuk mengisi borang.. makanya, jari jemari pun dapalah penghargaan dengan menerima sebuah goodies bag daripada STARWALK PENANG.. tak payah bayaq pun. company yang tolong settle kan payment.. *poyo sangat kannnn...*

Teruja bila tengok isi kandungan dalam goodies bag tu.. mesti hampa pun nak tahu jugak kan... moh aku share lah dengan hampa.. kot-kot tahun depan hampa, jari jemari hampa pun gatai jugak nak isi borang tu.. layankan aje jari jemari hampa tu.. dapat reward tau...

Reporting card ni kalau hampa participate sampai habis, dapat lagi RM10 *kalau company akulah.. aku tak tahu kalau company lain*


The Goodies bag

 Nak tahu isi dalam diaa...??? nanti sat aku reveal...




-




-




-




-




-




-





-




-




Letih ye scroll.. rasa nak tampor-tampor je adik manis ni kan... hekhek.. tak mau lah memarah.. naahhh... ni haaa isi dalam diaa...





Serba tok nenek dapat.. awatlah aku tak isi tahun lepas.. melepasss ~ woiii! hampa tipu aku ea, cakap dapat t-shirt jaaa... yang putih tu, t-shirt.. opkos lah kan.. yang warna kuning tu, lotion Nivea.. bawah biskut Cream-O tu, pil kuat lelaki by Chit Kit Teck Aun... ada ja kat rumah ni.. sapa nak...? nak let go free ja.. hahaha....

And yang paling best nya.. dapat ni...




Giler kooo ...! Shaklee sekali dia bagi... Vita-E pulak tu.. ada yang dapat Omega.. ada yang dapat... urm... entah.. aku lupa pulak... tapi, yang tak syiok nya, Vita-E by Shaklee ni expired Januari 2016... hoih ! 120 pcs aku kena pulun makan dalam masa 2 bulan lebih.. jangan tanya kenapa aku sihat melampau nanti.. hakhak...

Itu saja isu berbangkit pada hari ini.. rajin-rajinlah senaman ye.. ehhh.. ni.. semalam Fit Malaysia kat Kepala Batas tu.. ala.. yang ekat Vision Park tu.. hampa pi dak...??? aku..?? memang tak pi lah.. nanti aku story mory why aku tak pi... okey.. causinciiiii ~~~

You Might Also Like

7 comments

  1. woww..Vitamin E tu harga RM149 tau..untungnya..lepas ni gebu gebas laa Zafirah..hihihi

    ReplyDelete
  2. Starwalk buat kt town?huihhhh...dh lama x masuk starwalk...sejak2 mengandung rsnya...dulu depa buat dr pisa pusing kot dpn tokong ulaq naik ke bukit ayun.

    ReplyDelete
  3. Wah! Bestnya kandungan best tu, Firah! Bukan calang2 :)

    ReplyDelete
  4. Wah, macam2 ada dalam goodies bag tu, suka nips tu ^-^

    ReplyDelete
  5. jeles.. nak juga goodies bag tuh...

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored