DIA BUAT LAGI !

8:27 PM

DIA BUAT LAGI !


DIA BUAT LAGI ! // Assalamualaikum. Holla ~ Hari ni Monday blues plus mood tak berapa nak stabil selepas di tiau ! Argh ! Sikit ja yang tak okey tu. Dah biasa kena macam-macam. Tapi, sebenarnya dah lama tak kena tiau, tu yang ngengade sikit. Lepaih tu, okey ja. Ngeh2 .

Dak aih . Ni nak habaq, dia buat lagi weh ! Buat kita jadi macam orang gila ? Sapa ? Aku pun teruja jugak walaupun yang first dulu tak sempat. Ingat, kalau tak dak aral, malam ni, nak menggila jugak sama dengan depa.


Apa lagi ? Satgi malam boleh pi serbu dah. Plan wisely. Buy extremely. Haha. Okey !

You Might Also Like

10 comments

  1. Replies
    1. Ala... nak KitKat, tapi dah habis.. sadis !

      Delete
  2. Darlie Expert White tu singgit ja? Peh. Blink blink lah gigi sape yang dapat beli berkotak-kotak tu, hehe :p

    ReplyDelete
  3. tapi tapi tapi sekejap je dah habis hurmmmm

    ReplyDelete
  4. ehehehe memang parah la bila 7E buat cemni.. serbu cepat.. suka time Kitkat RM1 tu.. bahagia..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored