TERJEBAKNYA KE HOTEL JEN, PENANG

8:30 AM

 ISO 9001 & 140001 Course di Hotel Jen, Penang

ISO 9001 & 140001 Course di Hoel Jen, Penang // Assalamualaikum... ye.. ni lah puncanya kenapa aku boleh terjebak di Hotel Jen, Penang.. kenapa aku jugak boleh menjebakkan Mr Wonderwall kat sini jugak... tak paham...?? blur...?? meh baca sini, Iftar with Mr Wonderwall lagi .:. Hotel Jen Penang, Jalan Magazine, Penang ...

Since course ini diadakan pada bulan puasa aka Ramadhan, makanya aku tidak dapat menjebakkan diri bersama depa untuk merasai bersama, minum pagi, makan tengah hari dan minum petang.. dan disebabkan itu, aku dikurniakan baucer berbuka puasa.. course ini diadakan pada 2 hari dan 2 minggu yang berbeza.. makanya, dapat lah dua baucer..

Masa course ni, aku sorang ja Malay... so, pi surau sensorang, tak makan pun sensorang and kebetulan duduk pun sensorang.. bukan menjauhkan diri, cuma aku ingatkan seat penuh.. rupanya, tidakkk..! lantaklah duduk sensorang pun.. ada aku kisah... nah belanja gambaq time course..




Macam biasalah.. disediakan mineral water and gegula.. aku kan puasa, duduk sensorang pulak tu.. tak berusik pun.. ^_^ 


hotel jen, penang, buffet ramadhan, hotel di penang, hotel di georgetown, tanjung, penang, hotel budget, hotel murah, makan sedap, makan best, syurga makanan


hotel jen, penang, buffet ramadhan, hotel di penang, hotel di georgetown, tanjung, penang, hotel budget, hotel murah, makan sedap, makan best, syurga makanan


Selfie dalam toilet while they are tea at 10am..


hotel jen, penang, buffet ramadhan, hotel di penang, hotel di georgetown, tanjung, penang, hotel budget, hotel murah, makan sedap, makan best, syurga makanan


The lobby 


hotel jen, penang, buffet ramadhan, hotel di penang, hotel di georgetown, tanjung, penang, hotel budget, hotel murah, makan sedap, makan best, syurga makanan

hotel jen, penang, buffet ramadhan, hotel di penang, hotel di georgetown, tanjung, penang, hotel budget, hotel murah, makan sedap, makan best, syurga makanan


Secara keseluruhannya, aku suka interior design hotel ni.. cantik.. kemas... tersusun.. mata yang memandang pun idok lah rasa sakit.. heee... kebetulan, hari tu aku solat dekat surau staff.. nak pi surau ni kena lalu underground, yakni jalan dalam.. jalan untuk staff, aku dengan slumber yakin ja jalan sensorang.. staff kat situ ada jugaklah pepandang aku an... ye lah.. alien mana ntah masuk ke kediaman depa...

Surau staff pun kemas.. bersih.. selesa lah... untuk bercuti di Penang and nak merasai tinggal di tengah bandar, boleh la cuba untuk stay kat sini... service kat sini pun memang okey... you won't regret...

Second class, bilik seminar pun bertukar.. kali ni, aku dah pilih partner sebelah awal-awal lagi.. and she had chosen me too.. bilik seminar ni kecik sikit dari Langkawi, but overall still okey...



Disebabkan itu, aku dikurniakan dengan 


hotel jen, penang, buffet ramadhan, hotel di penang, hotel di georgetown, tanjung, penang, hotel budget, hotel murah, makan sedap, makan best, syurga makanan

ini...

Pada waktu dan ketika menaip ini, baucer ini teah selamat digunakan.. anyway, thank you to my company sebab bagi peluang untuk aku jejakkan kaki kat sini.. kalau tidak, memang sampai ke tua, aku tak jejak kaki kat sini.. ye lah ~~~ orang Penang, takkan nak stay hotel kat Penang lagi kan.. thank you Mr Saiful, my HR yang telah berusaha untuk mendapatkan baucer 2 ketoi ini kepadaku... thank you staff kat Hotel Jen, Penang for you great service.. kat adik yang tunjukkan toilet kat akak masa kita kat surau.. sorry, akak tak sempat nak tanya nama adik.. adik manis orangnye.. hehe.. thank you Mr Wonderwall sebab teman masa course ni and teman perabih baucer ni.. ^_^

Gaya dah macam menang award dah kan... ohhh... by the way, minggu ni ada company dinner.. can't wait to have it.. nanti aku cerita pasal tu ye... my hutang piutang almost to the end... cuma tinggal bowling with MCTees ja lagi...

Bubye.. take care.. cuaca yang tak menentu sekarang, boleh membuatkan hampa tak sihat.. minum ayaq masak bebanyak.. jangan lupa naaa...

You Might Also Like

12 comments

  1. hehehe.. org mkn kt selfie la ea.. dh puasa..huhuh

    ReplyDelete
  2. Berkursus rupanya :)
    Firah pun jaga diri sama. Cuaca tak menentu skrg

    ReplyDelete
  3. kannnn kalau kita kat tempat kita memang payah la nak stay hotel bagai ni hihihihi

    ReplyDelete
  4. Bestla dapat voucher. Untung juga dapat singgah ke hotel ni.

    ReplyDelete
  5. untung la kan..pi kursus dapat voucher free lagi hihi

    ReplyDelete
  6. btoi la tu..org Penang xkn nk dok hotel dlm Penang...akak pon x penah smpai situ lg...hihihi

    ReplyDelete
  7. Alahai kursus time puasa yer... tapi ok gak dapat baucar free ^-^

    ReplyDelete
  8. Sha suka kursus time puasa.. Duit x habis.. hehehe..

    ReplyDelete
  9. Assalam zaf,
    huntunglaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  10. opis kami guna ISO 14001.. minggu lepas baru buat kursus berkaitan.. tiap2 tahun buat, terutama untuk staf baru dan yang tak cukup kursus..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored