ADAKAH ANDA KUNO DI ZAMAN MODEN ?

11:30 AM

ADAKAH ANDA KUNO DI ZAMAN MODEN ?


ADAKAH ANDA KUNO DI ZAMAN MODEN ? // Assalamualaikum. Holla ~ Sedar tak sedar, zaman berubah, teknologi makin canggih. Kalau dulu time aku kecik2, aku main rounders, guli, tuju selipar, main besikal, main kejar, main nyorok2. Sekarang, aku dah tak nampak bebudakk main macam apa yang aku main dulu.

Yeah ! Masa merubah segalanya. Termasuk keadaan sekeliling. tapi, sedarkan anda dalam arus moden ini. masih ada lagi orang yang masih nampak kuno ? Kalau tak percaya, anda memang harus kena percaya. Aku sendiri pun pernah nampak weh !

Kalau nak tengok lagi lanjut, tengok sini, Ciri-Ciri Orang Yang Masih Nampak ‘Kuno’ Walaupun Hidup Di Zaman Moden.

Sicily, Selinunte, Antiquity, Temple
Credit

You Might Also Like

11 comments

  1. zaman kuno lah best
    zaman skrg ntah hape2 je
    skit2 hang..skit2 hang
    tepon zaman batu pun idup lagi smpai skrg
    nokia 3310 haha

    ReplyDelete
  2. okaaay la kuno lagi.. sebab terlalu advance susah kejar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita. I prefer kuno lagi. Advance2 sangat nanti I fenin! ;)

      Delete
    2. tapi xleh kuna sngt gak kak hehe..

      Delete
    3. kunaaaa pulak dah !! =_='
      kuno huhu..

      Delete
  3. zaman kuno dulu...kalau nak ayam sembelih ja...sekarang harga makanan semua sembelih kita hehee

    ReplyDelete
  4. kuno pon kuno laa asalkan kita hepi cukup..hehehe

    ReplyDelete
  5. dah klik gak nanti klik yg kak ekin punya gak :)

    ReplyDelete
  6. kuno pun ok ape.. kihkihkih..
    Dah klik dah...

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored