NABILA HUDA DAN NAD ZAINAL BAKAL MENDIRIKAN RUMAH TANGGA

6:13 PM

NABILA HUDA DAN NAD ZAINAL BAKAL MENDIRIKAN RUMAH TANGGA


NABILA HUDA DAN NAD ZAINAL BAKAL MENDIRIKAN RUMAH TANGGA // Hari tu on the way nak ke kerja, terdengar berita pasal Nabila Huda ni. Dia bakal mendirikan rumah tangga buat kali kedua dengan jejaka idamannya yang dirahsiakan. Tarikh dan tempat berlangsungnya walimah ni pun turut dirahsiakan atas sebab-sebab yang tertentu. Semua orang ada private life kan. So, let it be,

Nad Zainal pulak aku terdengar masa tengok menonton TV sambil blogwalking. So, mata aku leboh fokus kepada lappy instead of TV. So, tak tau rancangan apa yang dipertontonkan pada waktu tersebut. Seperti Nabila Huda, Nad Zainal juga bakal mendirikan rumah tangga pada bulan ini. Majlis juga turut dirahsiakan. Cuma yang tahunya, bulan ini sahaja.

Kesian Azwan Kombos kan. Eh ! Tak pelah. Aku kan ada lagi untuk Azwan Kombos mengisi ruang kosong dihatinya. Hahaha. Tahniah to both of them !


You Might Also Like

18 comments

  1. salam singgah sini dik SN....tahniah kepada mereka berdua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you datang singgah. Nanti datang lagi. Heh2

      Delete
  2. ada baca juga pasal ni ... tahniah utk mrk ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hurmh.... Tak sabar tengok baju derang.. Tapi masa 2, da basi la sikit.. Hehe

      Delete
  3. Replies
    1. Hahaha... Meraung la cp ea kalau asmidar... Fuh semangat

      Delete
  4. hahaha..Azwan Kombos ni yang berlakon Mak Cun tu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Yang berlakon mak cun tu.., *mata kelip2*

      Delete
  5. siyes nabila nak kawin?
    ngan sape
    gosssip sini jap haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. haah.. hari tu dengar kat radio.. tapi, tak tau sapakah jejaka itu..

      Mungkin kakh Kul Cats Bario ..? heee

      Delete
  6. ehehe.. alhamdulillah.. jodoh dah sampai =)

    ReplyDelete
  7. sebenarnya malas nak ambik tahu pasal retis2 ni..tapi ntah ler kadang2 terambik tahu jugak..hihihihi

    ReplyDelete
  8. kita bab retis kahwin jarang taw bab retis mengandung dah lahirkan anak memang laju hihihi

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah.. Semoga jodoh mereka berpanjangan..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored