Ramadhan 2015 yang lebih bererti ~~~

7:47 AM

Assalamualaikum...

Semalam sesi pengumuman puasa dah selamat.. atenye, iolls tak tengok pun semalam since sibuk berehat.. hahaha.. alasan tak boleh go kan...

In sha Allah.. Esok, Khamis, 18 June 2015, puasalah kita ye.. semoga puasa tahun ini membawa seribu keberkatan kepada kitaa.... kaum Hawa, ada yang bakal lobos ke esok..?? hee.. tak pe.. itu biasa dak... jangan lupa terawih malam ni... jangan lupa niat malam ni.. jangan lupa sahur malam ni.. jangan kata iolls tak ingatkan.. nanti ada je alasan tak nak puasa sebab terlupa niat, terlupa nak sahur.. arghhh ~~ alasan semua itu...

Alhamdulillah.. moga puasa tahun ini membawa erti yang lebih bagiku... ^_^ dan bagi kamu juga.. dan kamu dan kamu juga.. mana tahu dikurniakan rezeki yang ditunggu-tunggu selama ni.. aminnn....

Jom kerja ~~ upss... esok puasa.. hari ni jangan melantak melampau-lampau ye.. kalau tak , esok time ni ada jugak yang perut dia menyanyi lagu Wings.... causinciiiii ~~~

You Might Also Like

5 comments

  1. Selamat berpuasa dan moga kita dikurniakan kesihatan yang baik untuk jalankan ibadah ramadan :)

    ReplyDelete
  2. Firah dear, nak address please. Email ke faidamf[at]gmail.com ye :)

    ReplyDelete
  3. Assalam siti,
    he3
    dah tua2 ni idakler terasa sangat ujian posa tu :P

    ReplyDelete
  4. hehehe jarang le tak lobos.. hakhak..
    tapi pernah few time full =D miahaha..

    ReplyDelete
  5. in shaa ALLAH, moga kita dapat habiskan puasa dalam bulan Ramadhan ni. heeheh.. awal-awal dah peot. adoi..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored