Setahun berlalu dengan awak...

8:41 AM

Tik tok tik tok....

Setahun sudah aku aku kembali aktif berblogging dalam sedar tak sedar... maaf ye hari ni nak guna ganti nama sebagai aku.. sebab masa memula dulu pun memang guna aku...

Setahun yang lepas (ikut kalendar omputih), time-time ni tengah struggle untuk final exam final year.. and alhamdulillah, hari ni aku sudah bekerjaya.. setahun yang lepas jugak tengah struggling dengan perasaan ini.. and alhamdulillah, hari ni pun struggling jugak.. tapi struggling dari sudut yang berbeza... setahun yang lepas (kalendar Islam) aku ada dekat Klang.. demi mencari sesuap nasi dengan ditemani oleh Mr Boss.. you know who you are.. you are always there for me at that time.. jadi kawan I siang malam.. kat tempat keje.. ye lah ~ kawasan baru I mana ada kawan sangat.. thank you sebab make my life complete at that time.. kalau U baca ni, I nak cakap, dah setahun masa berlalu and hari ni dah tak sama dengan setahun yang lepas.. kot mana pun thank you sebab sudi jadi diary bergerak I time tu... *touching pulak pepagi ni..*

How fast time flies... semoga semuanya baik-baik belaka.. kenapa link blog ni panjang sangat..?? mesti tertanya-tanya an.. http://miamorzafirah.blogspot.com/ ... masa nak buat blog ni, aku still student.. and aku nak disayangi sentiasa, sebab tu lah letak  nama miamorzafirah.. sapa pernah tengok cerita latin.. rosalinda..?? dan pelbagai lagi lah... mi amor tu bermaksud, sayangku.. jadi, maksud untuk link blog aku ialah sayangku zafirah... sebutlah selalu nanti hampa sayang kat aku selalu ea.. hehe...

Macam pernah aku cakapkan dulu, aku buat blog ni as my diary.. my online diary.. and mostly cerita kat sini banyak pasal apa yang aku lalui sebagai hambaNya di muka bumi ni... nanti di alam barzakh, aku dah tak boleh share.. jadi niat aku berblogging ni hanyalah untuk berkongsi... mungkin ada yang suka, mungkin tidak.. tak pa.. aku paham and sudah terbiasa dengan benda cenggitu... and dulu sebenarnya dedicated this blog to someone.. tapi, itu cerita lama.. sekarang aku treat blog ni sama macam  mana niat aku nak dia jadi memula dulu...

So, uolls yang rajin singgah sini tu, thank you.. happy reading.. walaupun terkadang entri tu bosan nak mampoih kan.. heee.. to know you in here is one the greatest prize I've received... semoga persahabtan ini berkekelan and tak putuih...



Thank you Mr Google ~

You Might Also Like

4 comments

  1. Assalam siti,
    waaaaaaaaa
    weeewiiitttt
    tahniah3
    eppy 1st year blog anny uols :)
    moga terus ceria menulis gitew :)

    ReplyDelete
  2. oh, itu rupanya maksud blog hehehehhe. nice juga. saya dulu bukan nama blog. sekarang simple je. amysyeera. tahniah anyways :)

    ReplyDelete
  3. ishh...ingatka siapa 'awak' tadi hiksss

    ReplyDelete
  4. Kak Sha .:. Wasalam.... thank you kak..

    tu pun kekadang, pemalas.. bagi motivasi sikit.. ^_^

    Amy .:. haaa.. itu lah maksudnya.. sayang kite tak..?? *euww.. gedik... heee..*

    Sis JM .:. heh heh heh... "awak" tu ade tapi tenggelam timbul...

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored