DARAH MUDA- BUNKFACE

6:49 PM

DARAH MUDA- BUNKFACE


DARAHA MUDA- BUNKFACE // Assalamualaikum. Holla ~ Petang sikit baru nampak muka sebab entri fresh .. Hek2 .. Cadangnya nak mandikan kuda kesayangan petang ni, tapi tetiba tersangkut depan lappy .. Nak2 printer buat hal pulak .. Grrr !

Untuk sedap kan hati, meh layan lagu ni .. Dah lama jugak lagu ni meniti di bibir .. Hari ni, baru sempat nak share .. Suka lagu Bunkface dari dulu lagi .. Lagu dia memang ada identiti Bunkface .. Kira, kalau sekali dengar, boleh tahulah itu muzik Bunkface, lagu Bunkface .. ke aku sorang ja yang dapat detect macam tu .. ?

Ni lirik nya .:. 


Aku mahu salam
Lupakan hari semalam
Sementara masih ada
Hajat cinta di dada

Yeah

Woww

Malam ini seksi
Layan indie sampai pagi
Apa nak jadi, Biar jadi
Janji jangan lupa diri

Ini cerita
Hey, orang muda
Hanya mahu bernyawa
Ini cerita
Darah muda
Selamanya

One, Two, Three, Go!

Pulanglah malam ini
Bintang-bintang dilangit sedang menari
Janji aku padamu
Kita kekal sampai tua

Hahaha

Style

Aku mahu dia
Terimalah aku semula
Aku janji, takkan lari
Cause you are the only one for me

Ini cerita
Hey, orang muda
Hanya mahu bernyawa
Ini cerita
Darah muda
Selamanya

One, Two, Three, Go!

Pulanglah malam ini
Bintang-bintang dilangit sedang menari
Janji aku padamu
Kita kekal sampai tua

Pulanglah malam ini
Bintang-bintang dilangit sedang menari
Janji aku padamu
Kita kekal sampai tua

Are you ready?
Yo, Are you ready?
Bunkers, Are you ready?!

One, Two, Three, Go!

Nananananana
Oh o wo ohh
Nananananananananananana
Oh uwo ohh
Nananananana
Oh o wo oh
Nananananananana

Ini cerita (Hey)
Hey, orang muda (Hey)
Hanya mahu bernyawa
Ini cerita
Darah muda
Selamanya

Pulanglah malam ini
Bintang-bintang dilangit sedang menari
Janji aku padamu
Kita kekal sampai tua

Pulanglah malam ini
Bintang-bintang dilangit sedang menari
Janji aku padamu
Kita kekal sampai tua

Sama sama sampai tua
Selamanya darah muda

Hey hey

Video pun sweet ~ bagi aku lah .. jenis video yang sempoi baq hang .. bagi hampa, ikut suka hampalah kan .. nak tengok video ..? klik SINI..

Amacam ..? best tak ..? tak suka ea ..? okey ! tak paaaa ..... ^_^

You Might Also Like

5 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored