REVIEW ROTI GARDENIA STRAWBERRY YOGURT

8:14 AM

REVIEW ROTI GARDENIA STRAWBERRY YOGURT



REVIEW ROTI GARDENIA STRAWBERRY YOGURT // Assalamualaikum.. Holla ~ Welcome October.. October is my month and I'm lovin it ~ yeah ! hopefully during my month, everything will be good and better ~ in sha allah...

Hello Monday ~ huarghh ! buhsannya kalau Isnin, cepatlah datang Khamis... heee.. hari ni nak review pasal roti.. roti Gardenia Strawberry Yogurt... sapa tak suka makan roti ? haiyooo ~ rugi loo.. roti manyak sedap tau.. aku, kalau makan roti hari-hari pun tak pa.. roti bakar,, sandwich.. roti celup telur.. menu hari-hari roti pun tak pa lah.. sebab tu muka pun macam roti.. gebus ~ *kasi can lah ai perasan sat*

Roti jenis ni yang memula sekali keluar ialah Gardenia Butter Toffee.. hat tu pun sedap.. one of my favorite... boleh dikatakan semua roti Gardenia ni gebu-gebu.. siapa tak suka roti gebukan ? haruslah,,, dengan kejayaan roti Gardenia Butter Toffee tu, Gardenia telah mengeluarkan roti yang kedua yang senatero dengannya, yakni roti  Gardenia Strawberry Yogurt ni lah.. yang mana satu ? yang ni haaa...




roti gardenia sedap, roti sedap, gardenia, gardenia sedap, best ke roti  Gardenia Strawberry Yogurt


Haaa.. kenai dah kan ? sedap ooo.. Gardenia masih mengekalkan ciri kegebuannya itu dan ditambahkan dengan sedikit perasa Strawberry Yogurt.. eh ! tak masam pun.. sebab sebenarnya aku pun tak berapa minat kalau jenis strawberry yang masam tu.. nasib baik roti  Gardenia Strawberry Yogurt ni, tak masam.. sedap-sedap je tekak yang menelan.. 

Sebenarnya, dah lama jugak roti ini berada di pasaran.. namun, aku agak takut untuk mencuba perasa baharu lebih-lebih lagi kalau perasa tu bukanlah sejenis perasa yang aku sukai.. contohnya macam  strawberry.. sebab, selalunya, kalau sebut strawberry ja, mesti masam kan.. tapi, kalau strawberry tu manis, aku suka ja.. hek hek..

Jadi, kepada penggemar roti seperti aku yang agak takut untuk merasai sesuatu yang baru, aku jamin hampa tak menyesal rasa roti ni.. entah-entah habis satu nak beli pulak yang kedua.. heee.. so, try it ! you won't regret ! ^_^

You Might Also Like

19 comments

  1. Wah, perasa baru ka? Nak pi cari juga la ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru tak baru sangat.. cuma, baru untuk tekak sendiri.. hee

      Delete
    2. Zumal selalu beli Butter Toffee ja

      Delete
  2. sedap ni..rasa masam yogurt tu campur ngan manis strawberry..memang best!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hehehe... tagline memainkan peranan dalam marketing.. ^_^

      Delete
  4. Sedapnya...ari jumaat lps isteri sy br blk dr lawatan ke kilang gardenia shah alam

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti banyak dapat cenderahati daripada Gardenia kan.. ^_^

      Delete
  5. tak pernah cuba lg ni..Alysa mesti suka..sebab dia meme hanti strawbery

    ReplyDelete
  6. memang gardenia pilihan kak ana Zaf, sedap kan :)

    ReplyDelete
  7. Tak penah try lg. Mcm best je. Hehe

    ReplyDelete
  8. kita pernah try dah! suka sangat. hahaha. tapi kadang2 harga dia macam erm erm.. tapi selalu beli je. adik kita x suka roti. dia x suka baunya hahaha

    ReplyDelete
  9. Suka Gardenia Butter Toffee.. yg nie belum pernah cuba lagi... nak trylah..

    ReplyDelete
  10. Lama tak mkn roti hahaha adesss kena.cari.la nanti ni

    ReplyDelete
  11. sejak orang islam amek alih Gardenia.. makin sedap rasanya ehehe..
    tapi feveret still choc raisin =) forever fevret.. makan ngan eskrim chocolat..

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored