PENANG HOP ON HOP OFF .:. FAMTRIP & FUNRIDE

1:50 PM

PENANG HOP ON HOP OFF .:. FAMTRIP & FUNRIDE


PENANG HOP ON HOP OFF .:. FAMTRIP & FUNRIDE // Assalamualaikum. Holla ~ #bloggerutara bakal merasai pengalaman menaiki PENANG HOP ON HOP OFF .:. FAMTRIP & FUNRIDE . Ape tu ? PENANG HOP ON HOP OFF  (PENANG HOHO) ialah The Original Double Decker yang membuat tour di sekitar Penang.

Dalam penggembaraan ini erdapa 2 laluan iaitu City Route dan Beach Route . Ape tu City Route dan ape tu Beach Route ? Haaa. Ini bezanya untuk City dan Beach Route tu.



Credit
Ini pulak peta laluan untu memudahkan penglihatan yang agak kabur sewaktu jerebu ni.

Credit

Kalau zoom, nampaklah lokasi-lokasi pitsop untuk Penang HOHO ni. Perkihidmatan mereka adalah pada setiap hari dan masa menunggu adalah lebih kurang 20 hingga 30 minit dan bermula dari jam 9 pagi hinggalah ke 8.30 malam.

Untuk waktu sekarang sehingga bulan Disember ni, ada promosi untuk tiket tau. Boleh tengok bawah ni.



Untuk tempahan tiket secara online atau nak tahu maklumat lanjut mengenai Penang HOHO ni bolehlah melayari lawan sesawang Penang HOHO yang rasmi. Tak payah sesusah cari. Klik sini ja Penang HOHO .

Semoga aktiviti esok dipermudahkan dan jerebu berkurangan dengan hendaknya apabila hujan membasahi bumi Penang pada hari ini. Aminn. Teuja sangat sebab bakal membuat lawatan di tempat lahir sendiri dengan kedaan yang berbeza. yang lagi tinggi dari orang lain dan dapat melihat pemandangan yang tak pernah dilihat sebelum ini. 

Ehh. dengar khabarnya, Penang HOHO tengah buat promosi tiket yang gempak. Haaa. Tak percaya ? Tolonglah percaya. Aku dah tengok dengan mata kepala aku sendiri. Tapi, ianya sah sampai bulan NOVEMBER ini sahaja tau. 

Credit
Jomlah rasai pengalaman berbeza ini. Barulah rasa macam kat London walaupun berangan kan ! Kalau hampa sebut nama aku, jangan mimpi dia nak bagi diskaun na. Isi lekaih borang kat atas tu kalau nak diskaun untuk tiket tu.

Selamat berhujung minggu ~

You Might Also Like

8 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored