Learn a lesson

7:42 AM




hahaha.. cuma nak ceritanya kadang2 yang jatuh tu lah yang buat kite lagi kuat.. walaupun bukan pada waktu dan ketika itu..

semalam, aku punya presentation macam hampeh! aku tak ready sebab terlampau banyak kekangan... nak jadi ceritanya, presentation aku macam hampagas.. lepas habis tu, bos aku cakap dekat colleague yang train aku.. 


Bos : She don't know how to present.
Me : Senyum2.. I got to many things to rush... dalam hati habislah aku... *padahal memang dah tahu dari awal lagi yang aku bakal kena bom...!*
Colleague : PSDC got class for presentation. Maybe you can join...
Me: Hampeh betoi.. presentation makanan aku kot... *dalam hati je lah..* senyum lagi...
Bos: I know she know how to present.. You don't said at university you don't present... She can... 
Colleague : Tengok aku.... and smile...
Me: Hahaha...

Sorry bos.. my bad! if I don't well prepared, I will be like that... everything in terrible.. next time I will do it better... this is my first time what..

Bila teringat balik, rasa lawak.. gelak sampai nak pecah perut.. how come on my first presentation aku buat teruk sangat.. I should divide my time accordingly.. ntah hapa yang aku buat sampai tak sempat nak siapkan slide presentation... isinya pun macam &^%$#...

The lesson is.. please be prepared for your upcoming presentation.. don't do things last minute.. if you need help, just ask! huh!

Morninggg...! 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored