Walimah Chan PART 2

9:28 PM

seperti yang dijanjikan.. sambungan cerita....

Assalamualaikum.. tik tok tik tok.. cepatnya masa berlalu.. pejam celik, pejam celik.. huarghhh !! ngantuk pulak rasa... hehe...

Selamat malam bidadari2 dan bidadara2 sekalian... tengah azan Isyak ketika menaip ini dan bakal berhenti menaip untuk seketika sekejap lagi atas urusan yang lebih mustahak ~ harap maklum.. muhehehe...





nah.. jamu sekeping gambaq depa kat bendang... entri ni tak dak gambaq pengantin lagi tau.. nak boh gambaq depa ni dulu.. saja nak bagi surprise..! hehe.. sabo ye ~

ntah cukup ke tak korum kat atas tu, aku tak sure.. sat lagi tolong aku kira na... tipu tak jeles gambaq aku kat sini dengan depa tak dak.. kenapa aku tak dak..?? sebab aku lambat.. kenapa aku lambat..?? nak tau..?? baca lah lagi... wiwiwiwi... eh.. sapa yang terselit tu...?? hahahaha...

gambar2 berikut adalah dari versi kamera yang berlainan.. jadi, kualitinya jugak aalah berlainan.. harap maklum ~



sorry sebab tercacatkan gambaq.. cantik bukan..? 




jeles tahap terok! Munirah.. Zafirah pun tak dak kat sini.. jadi, Munirah bolehlah jeles kuasa 2 ye.. hek2.. 




eh... ada jugak gambaq penganti terselit... hehe... saja nak bagi hampa rasa teruja sikit... pegantin tak larat nak layan perangai sorang2...




berkenan..?? yang mana...?? ada yang dah tak available... pilih la dulu, nanti pm aku hokey! hahaha...




teruna BMFA ~ auw.....




melompat lebih tinggi.. nak lawan ketinggian Abdullah ea...




sesi lompat memang sinonim dengan BMFA.. haish! nasib baik Nik tak join.. kalau tak.... &$%#@* Nik yang mana...??? Nik....., yang paling ayu.. yang paling depan.. Nik, sep sikit.. Shaklee supplier tu... masyuk ~ 
apa kena dengan Qhal tu...???










suka gambaq depa 4 olang ni... cuba scroll atas bawah, atas bawah dengan kelajuan maksimum...ala Ferrari SP... dapat tak dapat..?? kat part gambaq derang ni ja tau... biar gambaq bercerita..














Rizman bajet marathon sangat.. 


Sebab seronok sangat kan bergambaq dekat bendang... sampai ada yang menumpang, pun tak perasan... 
haih ~



Ace teka ni kaki sapa..?? kenapa berdarah...??? ni haaa... Si Berries tu punya kaki.. seronok sangat sampai tak perasan pacat bertenggek kat kaki.. sampai kawan tu dah gemuk lah.. sampai dia jatuh sendiri... ish ish ish..

Letih dah resize gambaq.. macam banyak lagi ja.. sapa nak tolong..?? malas dah ni.. haha... aku rajin menaip ja.. me"resize" malas....

Sambung cerita lagi... ni nak habaq pasepa aku lambat... sebelum tu, tengok ni dulu.....




Ini geng PT (pantai tmur).. set2 Pahang.. eh... yang depan kanan and yang belakang sekali tu bukan ea... Nik pun geng dorang jugak... geng tok gajah!

Cup.. cup...!!! tak pa lah.. aku cerita, kenapa aku lambat,entri depan je lah.. nanti, tak dak cerita pulak nak cerita... haha.. *pemalas sebenaqnya...* 

Gambaq depa ni sebenaqnya banyak lagi... BMFA ni memang suka bergambaq.. kalau nak tepek gambaq depa saja, tahun depan tak habis cerita.. sampai part berapa pun aku tak tau.. 

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored