New in KFC!!

7:36 PM


Hi.. Assalamualaikum... upss ~ satu hari kite MIA jap.. hehe.. ehh.. kite malu lah ade orang bagitau kite mimpi kat die.. hehe... haa.. mimpi jumpa Acik... agaknye sebab nak sangat jumpa Acik an, tu yang sampai mimpi.. hehe..

Acik pun dah berjaya menyiapkan kek yang voguey de bass... cantik sangat sampai ai terliur.. nak tengok..? ni haa... baca sini.. AdA ORaNG RiNDu La... 

Hari Jumaat tu, abah ajak luch same.. aku sorang je kat rumah at that time.. kan aku sorang je yang cuti Friday.. huh! tak decide pun nak makan kat mana.. sebab abah sampai lambat and abah nak pi solat Jumaat pulak, so yang PALING TERhampir dan cepat ialah KFC.. KFC kat taman ni jugak...


Masa nak sampai tu, ibu called and remind me supaya fetch her petang nanti sebab nak pi kenduri dekat market Bayan Baru.. so, abah suruh aku yang order.. my superhero nak snack plate with cheesy wedges.. aku plak try this one...



with set.. dalam set tu ada, seperti gambaq di atas.. smal cheesy wedges and drink lah of coz... 

kena tunggu couples of minutes sebelum ianya sampai... teruja tau ai tunggu u.. hek2... still panas masa sampai.. yeah! should be lah.. sebab tu kena tunggu kan... dia sebenaqnya, hashbrown yang di sandwich kan dengan kepingan ayam.. and then, ada sos.... hape ntah.. macam sedap lah... macam mustard... tapi, ntah.. aku pun tak sure....

sedap..! aku suruh abah try rasa sos dia, abah pun cakap sos tu sedap.. *begitu teruknya anak dia.. bagi rasa sos sahaja.. tidak ayamnya... haha..* kalau 5 bintang, ai bagi... urm.... ai bagi penuhlah.. full moon and stars.. hek2.. hover kan ai..

try it on... aku suka! maybe hampa pun suka! who knows... hek2... by the way, kenapa masa cuti cepat sangat berlalu.. 4 hari aku tunggu untuk 3 hari ni.. tapi, 3 hari ni berlalu tanpa aku sedari... haih..!! macam tak dak mood ja nak pi kerja esok... 

Salam Marghrib....




You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored