Selamanya Harimau Malaya! πŸ’œπŸ’œπŸ’œ

10:31 PM

Tahniah harimau Malaya... 

2-0.... Walaupun tak menang, kamu tetap gagah.. Walaupun piala bukan milik kita, kamu tetap menjadi pujaan.. Hehe.. Kalah menang, biasalah tu.. Adat permainan.. Namun, bukan beerti bila kalah, dah tak nak sokong.. Dah tak suka.. Dah tak support! 

Come on lah! Pasangan kita kalau tengah ada problem, tengah down, bukankah kita yang sepatutnya memberi sokongan.. Tak tinggalkan dia.. Sama lah ni.. Takkan nak tinggalkan sokongan dan semangat itu.. Betul..?? Kalau kita pandang rendah kat orang kita, apatah lagi orang luar..

Selamanya Harimau Malaya..

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored