Barakallah Aminah & Aman

10:41 PM

Cerita minggu lepas.. hari ni baru update.. mohon maaf sebab lambat...

Tahniah Min and Aman on your wedding.. may your marriage last until Jannah ~



Depa ni kawan sekelas aku masa poli.. cinta zaman poli oi.. sampai ke jinjang pelamin.. hendaknya sampai bebila lah ye... aaminnn...

Kenduri Min, hari Sabtu.. but then, aku tak boleh pi atas sebab musabab yang tak dapat dielakkan.. so, aku pi kenduri belah Aman...

Rumah Aman ni pun besa pi sekali ja.. masa arwah ayah dia meninggal.. masa tu, kami pun tak habis belajaq lagi.. ingat2 lupa.. nak pi Tanah Liat ja pun... boleh pi sampai Guar Perahu... ish..!! geram dengan diri sendiri sebab tak begitu detail orang nya... urgh ~




Ketibaan raja dan permaisuri sehari di dalam persalinan serba kuning..




Aku pi awai jadi tak sempat jumpa sapa pun.. ni Wafi and wifey with Fahimi... 



Ni kenduri belah Min kat belah island... tu bebudak rumah John lah tu.. John yang mana...?? hat seluaq oren tu lah John...

Again.. Congrats to both of ue ~

Oh yaa.. by the way, aku still ada hutang untuk Walimah Chan.. insyaallah ~ minggu depan aku cuba habiskan semua ya.. gambaq dah dapat, cuma tak re-size lagi.. nanti lambat mengalahkan kekura pulak masa nak loading if tak re size kan... dah lambat, hampa pun malaih nak jenguk dah kan... sabar ye.. ~

Sebenaqnya, hampa pun dah malaih nak tunggu kan.. aku ni lambat bebeno nak habiskan sesuatu cerita.. ntah apa bikin ntah kan... ^_^


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored