Terima kasih daun keladi PART#3

7:07 PM


Assalamualaikummm... salam maghrib ~ Kat sini tak azan lagi.. sat lagi lettew... yang dah azan tu, hampa dah solat kah..? silakanlah kalau belum...

Dah lama dah dapat.. dah lama nak bagitau... tapi, belum berkesempatan... Acik....! tabung dah dapat... minggu depan hari Khamis lagi dah sampai.. Thank you Acik... kalau hampa nak tahu, Acik bagi tabung ni, sebab aku ni suka menabung... eh... tak lah... sebab entri ni tabung ayam atau tabung cap ayam..




Ni lah parcel nya... semoga dimurahkan rezeki Acik selalu.. dapat terus bukak sebab esok dah nak flu ke Shah Alam...

Tapi, hari ni baru sempat naikkan post ni.. maaf ye Acik.... 




Ni pulak tabungnye... RM100 tu... motivator untuk menabung dengan lebih rajin... hek2.. 


Tu ja nak ceqhita maghrib2 ni... selamat beramal uolss...

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored