Sista day out! It's VIVO time again...

9:00 PM

Assalamualaikum..... kalau entri sebelum ni ceqhita pasai Perda City Mall dan kejadian itu berlaku pada waktu malamnya.. pada siangnya, adik and me telah menjejakkan kaki sekali lagi di Jusco BM..

Aku ada cerita jugak kan pasal Jusco Perda ke BM dalam entri tu... sapa orang BM for sure tau kan.. aku sebenaqnya tak berapa suka Jusco baru ni sebab, parking dia limited, jauh and parking dia agak crowded.. dah parking limited mestilah crowded kan...



Pi sana semalam with a mission.. unfortunately, mission is not accomplished.. apa mission tu...? aku nak upgrade sim card Tune Talk 3G ke 4G since phone dah upgrade.. rugilah if aku tak upgrade sim card tu kan.... but then, Tune Talk tak sampai lagi tahap 4G... okey then! jom makan.. lapaq....!!

So, sebelum sampai sana lagi memang dah choose untuk makan kat VIVO... this is the second time aku makan kat VIVO.. first time aku makan, masa dekat Melaka.. with adik jugakk... sista day out ~ bezanya dulu kami both still student... sekarang, alhamdulillah.. dedua dah bekerjaya...

Kali ni order tak banyak macam dulu.. ai kan on diet... hehe.. kalau hampa ada baca/ terbaca/ tertengok entri aku dolu2, mesti terkejut... gems gila dulu.. sekarang pun still gems lagi... on my way ~ tolong bagi semangat ye.. bukan bagi makanan.. haha...




Baru sampai and tengah pikior lagi nak makan hape ni...




Wefie bebanyak dengan pewot lapaq!





Antara menunya... kenapa aku amek part ini sahaja...?? cer teke.. cer teke...




Meah ni tak habis pikior lagi... Bior die... 




Promotion + menu




Dia yang paksa soh amek! Haaa.. amek! tepek sini sekeping..




Sebab aku makan yang ni.. kalau dalam menu tu, baris yang tengah paling kiri... hapa ntah nama dia... cheese meleleh.. base sauce rasa macam base sauce pizza.. lauknya sosej and mushroom... boleh bagi 3 bintang... air tu plak nama dia Caribbean lemonade.. aku ingat nama sehebat ayaqnya.. namun... just &up + lemonade ja.. cehhh!! aku pun boleh buat daa...




Adik punya agli olio.. aku rasa macam tawaq sikit.. adik order ayaq green tea ice.. rasa dia... eee... tak bley belah jugak... tak sama macam kat kedai lain.. dia macam blend.. ntah macam mana ntah....




Fokus disini bukan pada aku.. tapi, pada budak belakang tu.. sibuk selfie... *ececeh.. kata kat orang, ai pun sama...*




hahaha.. maafkan saya!




Dah kenyang pun ajak selfie lagi.. sayang punya pasai, layannn....




dah! kenyang kan.. jom jalan...

dia nak shopping... tapi aku tengah kejor masa nak amek ibu... masuk Cotton On... Padini... Uniqlo... ada yang dia berkenan, tapi aku tak bagi.. haha.. dia sampai give up and cakap susahlah shopping dengan kakak nih! hamek ~

aku pulak berkenan baju kemeja kat BO.. sweet2 gittew ~ tapi dok bertagak punya pasai.. tak hamek.. dah balik, teringat pulak... dah pesyen dah lagu tu... ni nak pi pulak lah ni.. nak pi cekau..!! haha.. bagitau kat ibu, ibu cakap kalau berkenan, amek je lah.. dok bertagak buat hapa... hahaha.. jenuh la kalau macam tu... kena kawen dengan anak jutawan/dermawan lah baru boleh macam tu.. heeee.... sapa sudi...?? hahahaha... *mengarut dah..*

okeh! tu ja nak cerita... bubye!

xoxo,
budak gems nak kuruihhh


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored