Clarified!

8:56 PM

Assalamualaikum.. selamat malam uolss.. Cik Jemah kembali.. hehe... lama jari jemari ini tak bekerja.. banyak nak share, tapi banyak jugak yang dah lupa.. hehe...

Ingat tak kite ada cerita pasal Perda City Mall hari tu...?? if tak hengat, boleh click sini.. then, baca sampai habis ye...

Kat sini nak share sikit.. nak share pasal penjelasan tentang Perda City Mall ni...

" Salam,

Terima kasih di atas blog anda terhadap Perda City Mall.

Saya mewakili Perda City Mall, dengan berbesar hati ingin menjelaskan perkara-perkara berikut:-

1. AEON aka Jusco berpindah ke Alma bukan atas sebab keretakan bangunan. AEON sudah tamat tempoh "leasing" dengan tuan punya bangunan. Bangunan itu 100% selamat. Retak-retak yang kelihatan itu adalah normal untuk setiap bangunan dan tidak mendatangkan apa-apa masalah. Segala berita-berita palsu tentang AEON berpindah kerana bangunan retak adalah tidak benar sama sekali. Secara logik, Parkson dan Econsave tidak akan beroperasi di situ kalau bangunan tidak selamat (3 engineer sudah mengesahkan bahawa bangunan itu selamat).

2. Setelah tamat tempoh "leasing" dengan AEON, kini bangunan itu di tukar nama kepada PERDA CITY MALL. 2 anchor tenants baru akan beroperasi (ECONSAVE dan PARKSON).

3. Kami sudah mula beroperasi sejak 15 September 2014. Econsave dibuka pada 3 December dan PArkson pada 31 January 2015.

4. FULL THROTTLE 2014 - event paling besar di Bandar Perda akan diadakan di Perda City Mall. Layari Facebook Perda City Mall untuk maklumat lanjut.

5. Banyak lagi kedai-kedai akan mula beroperasi. Lebih kurang 100 kedai by end of January 2015.

Untuk maklumat lanjut, boleh lah melayari website www.perdacitymall.com.my atau Facebook perdacitymall atau email kami di enquiries@aurorasb.com

As-salam.
Zulfadhli / Perda City Mall "


Haaa... ni dah terang lagi bersuluh.. so, tak payah rasa takut or ragu-ragu if nak pi sana naa.... kalau nak info bebanyak, sila layari link diatas naa..

Maaf kepada Encik Zulfadhli diatas respond yang lambat...

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored