All da way! Terima kasih daun keladi PART#3

1:21 PM


hoyeaahhhh !!!! It's Friday.. hari yang aku nanti2kan bila start awal minggu... sebab... sebab hari ni aku cuti... urgh!! Monday to Thursday, memang hectic sangat.. kalau boleh mintak nyawa dengan sesiapa, nak sahaja aku mintak ihsan itu... huhu

Semalam balik kerja dalam pukul 11 lebih, ibu cakap "mengantuk dah tunggu.. cepatlah pi tengok atas meja ada apa.." aku pun excited.. hilang terus penat... 

Sambil berlari2 anak untuk ke meja *tipu sikit..* dengan perasaan teruja... nampak ada 3 keping sampul.. wahaha.. banyaknya.. *perasan artis sat..* bagilah can nak perasan seketika.. heee..


Salah satu dari sampul tu memang buat aku rasa teruja terharu teristimewa terkesima terpegun.. boleh dikatakan semuanya yang start dengan "ter" lah.. hehe.. 




Jauhnya sampul dan isi perutnya terbang...... by the way, nama taman tu salah.. nasib baik poskodnya betul.. sampai jugak jejak dia di sini.. wiwiwi




nah! kasi close up sikit dari mana datangnya sampul ini.... haaa.. agak2..???


Siapa jawab betul tu...??? hee... haah..pandai.. clap clap... terima kasih si cantikkk Siti Aisya!!!
Dah terima ia dengan hati terbuka.. hehe... macam mana boleh dapat..?? ni haa... hari tu join Paris Souvenirs Giveaway by Me! ni... and dah tertulis rezeki aku hari itu.. aminnnn.... 




Ni haa hadiahnya... teruja tengok Eiffel Tower.. moga ada rezeki untuk aku kesana jugak satu hari nanti.. Insyaallah ~ bukan aku sahaja yang teruja dengan kehadiran ini, abah pun sama.. hehe... 

Thank you Aisya.... 


You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored