Dunia hanya pinjaman

12:52 PM

Assalamualaikum..... huhhh..!! hari yang hectic lagi... hari ni hari Khamis.. and yes aku puasa.... alhamdulillah.. masih ada kesempatan untuk mengerjakan.. hari Sabtu ni puasa Arafah kan... InsyaAllah.. kalau tak dak aral dan melintang... hehe.. ada ka macam tu..??? aku nak puasa jugak... once in a year kan.. rasa rugi sebab masa muda2 dulu tak laert dengan benda2 ni semua...

Ya Allah.. panjangkan lah umur kami, sihatkanlah tubuh badan kami, ibu bapa kami, supaya kami masih sempat untuk beribadat dan bertaubat kepadaMu.. aaaamiinnnn.... 

hari ni an.. terlampau banyak sangat kerja, sampai tak tau nak buat yang mana satu.. aipp... be a manageable person please... I've tried to.. tapi... homaiiii... aku nak settlekan satu, datang pulak yang lain.. kemain banyak lagi wishlist kerja aku kan.. dah sama dengan wishlist aku dah...



gambar adalah hiasan

esok dah cuti... lagi nak cuti, lagi menimbun kerja.. macam mana nak cuti if asyik teringat pasal kerja.. urghhh...!!! ahad ni raya kan.. raya haji.. tapi aku tak cuti Isnin tu.. company tak amek.. bus pun tak dak.. jadi, kena guna kederat sendiri untuk menabur bakti pada rakyat.. heeee..

pura2 busy pun hado sebab tak reti manage.. ya lohh.. baru kerja,still need assist from someone.. so.. tu lah jadinya.. oh Siti Nurzafirah binti Kamaruzamannnn... please be a fast learner.. pick up laju sikit... jom kita pi tukar RAM if dah rasa RAM hang tu teruk sangat.. *kata2 motivasi untuk diri sendiri...*





hahaha.. amek setepek..!!! Allah tak pernah lupakan hambaNya yang terlampau ramai.. marilah kita juga berpesan2 supaya sentiasa mengingatiNya...


~ SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA ~


notakaki .:. lembu kambing sila menyorokkkk...

You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored