Managing time

7:57 AM


The plan is not exactly like the reality ~~~

huh... assalamualaikummmm.... selamat pagi... hari ni kerja.. OT... sensorng kat ofis rasa... rasa.. rasa sayang2 hey.... hehe.. tak.. rasa sunyi.. nak bukak Youtube, kena block.. nak buka radio online, kena block.. nasib baik henfon ada radio.. nasib baik ada abg2 sado Era.fm tolong temankan.. hehe..

OT hari ni sebab terlampau banyak keja yang tak siap.. delay sebab... asal aku nak buat kerja aku ja, ada orang panggil.. ada meetinglah.. dah..!! bila kerja aku nak siap... dateline nak kena achieve.. tapi, masa nak buat tak dak..

so, hopefully hari ni sempatlah siapkan yang mana yang patut... hari ni jugak nak buat evaluation.. so, bila production tak jalan, bolehlah aku guna machine dia satt.. hari2 aku plan nak buat blablabla... tapi, tak semua plan aku dapat achieve..


semalam, my bos ada cakap.. Don't think that everything's gonna be okay.. think that someone will always do wrong somewhere.. so, now on, aku kena tune otak untuk berfikir macam tu.. aku nak berada dalam acuan dia.. aku na jadi somebody macam dia.. haha.. berangan ~~~ but... angan2 lah akan buat aku usaha untuk ke situ.. rite..?


I love you.... now.. and tak tau lagi sampai bila.. dedicated to my job.. dahh..!!! jom buat kerja... bubye...

You Might Also Like

2 comments

  1. jumaat pon kira ot ye??
    selamat bkerja firah

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.. sebab kami kerja smpai Khamis ja... tq ayu ~~

      Delete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored