Selamat Hari Raya Aidiladha 1435H

9:47 AM

tok.. tok.. tok.... Assalamualaikum.... ada orang kat rumah tak..? nak beraya ni... heeee.. kalian masak apa hari ni...? hujan tak sana..? kat sini hujan dari semalam.. alhamdulillah.. lepas balik solat tadi, hujan dah berhenti.. boleh lah blogwalking ziarah rumah jiran sebelah... jiran sebelah rumah kami, India... rumah jiran2 baru betul...



dalam kita bergembira disini, ingatlah kembali peristiwa mengapa Hari Raya Aidiladha ini disambut.. P.E.N.G.O.R.B.A.N.A.N.  bagaimana Nabi Ibrahim diperintahkan untuk menyembelih anaknya, Nabi Ismail... sanggupkah kita berkorban..? walaupun untuk sekecil2 perkara...

kadangkala, disebalik pengorbanan itu terselit 1001 kemanisan yang kita tak sedar.. hanya Dia yang mengetahui kerana dia sebaik2 perancang... redhalah kita dengan qada dan qadarNya....

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA DARI ZAFIRAH & KELUARGA..... jangan makan ketupat lemang bebanyak... nanti lepas raya, ada pulak yang berbunyi... baju tak muat lah... seluar sendat lah... hehe... *pesanan untuk diri sendiri jugak...* HAPPY HOLIDAY.....




You Might Also Like

0 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored