Hello November.. Hello baby Che Ta.. Tahniah Pahang!

11:32 AM

hahaha... lambat 2 hari kan aku nih... November dari semalam lagi.. tapi, maafkan aku kerana AL dan El semalam.. hehe.. hari ni dah start kerja... by the way...


hopefully November will be great and better than yesterday.. please be mine ea November... 

baby Che Ta pun lahir November jugak kan.. macam comel je... macam cantik je anak Che Ta.. tahniah Che Ta & Zain.. selamat berpantang.. *padahal Che Ta tak baca pun*.. hehe...


Gambaq macam besa lah.. pinjam kat atuk Google...

semoga baby sihat dan jadi puteri yang solehah untuk mommy dia ~

dan semalam perlawanan Akhir Piala Malaysia.. JDT vs Pahang... aku tak sokong dedua pun.. tak dak kaitan dengan aku... so, nak sokong buat apa...? rite.. hehe... anyway, tahniah Pahang... good game yesterday... seronok ye Pahang cuti esok.. selamat bercuti... kepada BMFA, Pahang... seronok la hampa ea...! tahniah!



tahniah semua ~~~

You Might Also Like

4 comments

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored